ניתן לבטל עסקה שבוצעה ע”י הלקוח באתר האינטרנט עד 14 ימים מיום קבלת המוצר.
על מנת לבטל עסקה, יש לפנות באחת מהדרכים הבאות:
- בטלפון 053-7304918
- בדואר אלקטרוני לכתובת service@ashgar-express.co.il.
- בדואר רשום לאשגר, רחוב הסתת 7, אילת.
לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם למדיניות ביטול העסקה להלן, ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק), תוך 14 מיום קבלת המוצר.
מדיניות החזרה וזיכוי:
- מוצר שסופק בטעות או מוצר פגום, ניתן להחזיר את המוצר, וזאת עד 14 ימים מיום קבלת המוצר, ובתנאי שהמוצר חדש ובאריזתו המקורית.
במקרה זה, יינתן זיכוי כספי מלא על המוצר, באותו אמצעי תשלום ששולם. - במידה והמוצר תקין ותואם להזמנה, ניתן להחזירו עד 14 ימים מקבלתו.
במקרה זה, יינתן זיכוי כספי על המוצר בתוך 14 ימי עסקים מיום החזרתו, באותו אמצעי תשלום ששולם.
זאת בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מעלות המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבין שניהם, ובניכוי דמי המשלוח וההחזרה, ככל שהיו.
כל זאת, בתנאי שהמוצר לא נפגם ובאריזתו המקורית.
במידה ובהגעת המוצר יתברר כי המוצר נפגם, החברה תהא רשאית לחייב את הלקוח עבור המוצר שהוחזר.
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נחתכו או הוכנו במיוחד עבור הלקוח.
עבור החזרה של מוצרים במבצע, יוחזר הסכום ששולם עבורם. במידה ויוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר הכספי ו/או זיכוי יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
בכפוף לתקנון האתר.